• Sims 3 Årstider!!!
2012-02-25 @ 11:23:38

Lola Nou - av SimSim

Gud vad jag har jobbat på denna sim de senaste dagarna! Hoppas ni gillar henne! Jag håller på med ett inlägg om mitt favorit fusk!


Tack till:
Ephemera för huden (skin)
Newsea för håret (finns i detta inlägg, heter Guajira)
Tegi's gaЯden för klänningen
DarkoSims3 för byxoutfiten
MKitten för skorna
Breyete för eyelinern (nedre fransarna)
Lemonleaf för foundation, linser och läppar (här, här och här)

Allt ingår i simmen förutom byxoutfiten!

Skapad av: SimSim
Version: 1.26
Ladda ner:
Mediafire
Du behöver sims
bas för denna pryl
Info: Gratis, kläderna på bilderna
ingår ej, så ladda ner dem
från länkarna ovan
ifall ni gillar dem
Kommentarer

Åh, du får mig att vilja spela The Sims 3 igen! Synd att ja inte kan det längre >,<

Du har en otroligt bra Simsblogg, nog den bästa jag har sett!

2012-02-25 @ 15:56:31
hana





Kommentera här
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tänk på detta:

» Jag driver en Simsblogg, ingen designblogg.
Svarar ej på designfrågor, tyvärr. Ni hittar allt på designadinblogg.se
» Vill ni önska något? Vill ni att jag ska hitta något åt er?
Skriv då det i »detta inlägg här, så att alla önskningar finns samlade!«



tag -->