• Sims 3 Årstider!!!
2012-01-23 @ 13:48:10

Eget innehåll som ni skall akta er för

Det finns mycket bra för sims 3 där ute... Men som alla goda ting så finns det också mindre goda.
Vissa saker får spelet att krasha. Om du nyligen installerat något och ditt spel blir ostabilt, så är det säker något du installerat.
Kom ihåg att dessa prylar är inte gjorda för att skada spelet, men ibland blir det fel helt enkelt.

Ert spel kan inte skadas av eget innehåll så att det inte går att spela alls. Ifall ni har eget innehåll installerat, om spelet inte vill starta alls så är det definitivt eget innehåll som är boven.
Det värsta som kan hända är att ni får ta bort det ni installerat nyligen och starta ett nytt spel, så ni behöver inte vara oroliga.

Om ni har ett sparat spel ni har jobbat med länge och ni inte vill starta ett nytt spel så finns det olika sätt att få tillbaka det med. Sims3 sparar alltid backupper av dina sparade spel när du spelar.

Jag kan skriva ner denna info ifall det är någon som får detta problem, för det är en liten process, men effektiv! Så säg till ifall detta inträffar.

Här är tre länkar som uppdateras ofta där de visar de innehåll som får spelet att krasha, eller tomter att bli blåa.

BAD CC:

Det finns både bilder på grejerna, namn och deras .package filnamn. Så att ni kan titta i både Startprogrammet och avinstallera, eller i era DCBackup och ta bort.

PSST! Ifall något som jag lagt upp på min sajt får ert spel att bli ostabilt, så skriv det här, så att jag kan meddela skaparna så att de uppdaterar sina grejer.

Jag kommer uppdatera detta inlägg med nytt så fort det kommer nya grejer.
Kommentarer

Kommentera här
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tänk på detta:

» Jag driver en Simsblogg, ingen designblogg.
Svarar ej på designfrågor, tyvärr. Ni hittar allt på designadinblogg.se
» Vill ni önska något? Vill ni att jag ska hitta något åt er?
Skriv då det i »detta inlägg här, så att alla önskningar finns samlade!«



tag -->