• Sims 3 Årstider!!!
2012-01-26 @ 18:34:27

Hästgrejer - finns inga bra ännu

Hej!
Jag lovade Ellie lite hästgrejer till idag, men sanningen är den att det inte finns ännu.
Jag har hittat 2 grimmor, och de var inte problemfria, så jag avinstallerade dem.

Husdjur expansionen har haft prolem med hästarna innan första uppdateringen och ingen har gjort några bra häst grejer ännu.
Det mest populära är sängar till hundar och katter.

Jag kommer lägga upp hästsaker så fort det kommer några bra grejer, men jag länkar inte till dem jag hittade eftersom de hängde mitt spel och fick simmen att sitta en meter bakom hästen. Inte så kul.

Hoppas dett är okej Ellie..  Tack för din fina kommentar, och kika in då och då eller följ SimSim på twitter så kommer jag uppdatera så fort det kommer nya grejer till Hästar! :D
Kommentarer

Kommentera här
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tänk på detta:

» Jag driver en Simsblogg, ingen designblogg.
Svarar ej på designfrågor, tyvärr. Ni hittar allt på designadinblogg.se
» Vill ni önska något? Vill ni att jag ska hitta något åt er?
Skriv då det i »detta inlägg här, så att alla önskningar finns samlade!«



tag -->