• Sims 3 Årstider!!!
2012-01-26 @ 20:13:22

Nya Dock-skins - av Klavix

Dagen blev inte som jag ville... Har letat hästgrejer som tusan, fanns inga. Mitt hemliga inlägg, har blivit till 2 hemliga inlägg och de är inte klara ännu, och jag fastnade framför Spore i ett par timmar. Så dålig uppdatering här idag, men nu har jag några roliga saker, dock. (No PUN intended)

Dock skins till simmarna, så de ser ut som dockor med Barbie-leder och allt! Keewwwwwlt!

Det finns en version med leder och en utan. Sidan är kinesisk, men scroll abara ner på deras hemsida tills ni ser 'Download' och välj < mediafire > (Välj det där det står NON default.)

Skapad av Klavix
Version 1.29
Ladda ner
The Sims Costume Play
Du behöver basspelet
för denna pryl
Info Gratis
Kommentarer

Kommentera här
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tänk på detta:

» Jag driver en Simsblogg, ingen designblogg.
Svarar ej på designfrågor, tyvärr. Ni hittar allt på designadinblogg.se
» Vill ni önska något? Vill ni att jag ska hitta något åt er?
Skriv då det i »detta inlägg här, så att alla önskningar finns samlade!«



tag -->