• Sims 3 Årstider!!!
2012-05-12 @ 20:21:02

Frisk

Hej alla!
Nu är jag tillbaka, jag var tvungen att ladda om helt och hållet och det var jag tvungen att ha ett avbrott för att avklara.

Jag hoppas att ni inte haft problem med era spel, men om ni har det nu så är jag tillbaka i tjänst!
Uppdateringar som vanligt från och med imorgon!

Jag kommer börja om på min Legend Legacy, men i en annan tidsålder istället. Fick ju börja om helt och hållet eftersom det inte ville fungera med familjen helt enkelt.

Nu blir det Legend Legacy men i mitten på 1900-talet istället.

Det kommer även mer bilder från mitt spelande framöver än vad det har kommit hittills!
Kommentarer

Vill du önska något? klicka på länken ovanför denna rutan då. Läs reglerna ovan är ni snälla.

2012-05-13 @ 18:01:19 http://wehearthesims
Kirre





Kommentera här
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tänk på detta:

» Jag driver en Simsblogg, ingen designblogg.
Svarar ej på designfrågor, tyvärr. Ni hittar allt på designadinblogg.se
» Vill ni önska något? Vill ni att jag ska hitta något åt er?
Skriv då det i »detta inlägg här, så att alla önskningar finns samlade!«



tag -->