• Sims 3 Årstider!!!
2013-01-15 @ 16:07:00

Hjälpcenter: Sliders och Felmeddelande

Sara

Du är en av de få svenska bloggare jag kan tänka mig har ett svar på min fråga. Jag har sliders installerade. Antagligen för många för alla fungerar inte. Jag förstår att jag behöver ett sliderhack och jag har försökt ladda ner både det från awt och s-club men det funkar inte. När jag ska starta spelet kommer en ruta upp där det står att jag har installerat en inofficiell spelmodifiering som inte matchar min aktuella version av The Sims 3. Sedan kan jag välja att avsluta eller fortsätta. Jag har valt avsluta alla gånger, plockat ur hacket ur min mods mapp och sedan startat spelet. Är less på att mina sliders inte funkar som dem ska nu. HUR installerar jag ett sliderhack?

 

Hej Sara!

Sliders är krångliga, och Sliderhacks ännu krångligare!
Den modden jag använder till mina sliders är Master Controller från NRAAS. Med den så ställer du in det inne i spelet i boendeläget hur många extra sliders du vill lägga till.
Det enda kruxet är att du måste skapa en sim, bara vilken som helst, flytta in den, starta boendeläget, och sedan redigera simmen i skapa en sim genom Nraas menyn inne i spelet. Startar du Skapa en Sim direkt så kommer slidersen inte att fungera. Jag har 20 olika sliders och de fungerar allihopa när jag gör så som jag skrev!

 

 

 
 
Kommentarer

Slider? Vad gör den modden?

2013-01-15 @ 16:52:39
Ella





Kommentera här
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tänk på detta:

» Jag driver en Simsblogg, ingen designblogg.
Svarar ej på designfrågor, tyvärr. Ni hittar allt på designadinblogg.se
» Vill ni önska något? Vill ni att jag ska hitta något åt er?
Skriv då det i »detta inlägg här, så att alla önskningar finns samlade!«



tag -->