• Sims 3 Årstider!!!
2013-01-05 @ 20:00:00

Rösta på den finaste Säsongs-tomten på Simlogical

Simlogical.com finns en fin grupp människor!
De flesta som gör modifikationer och skapar saker till Sims finns där i ett härligt gäng. De har hjälpt mig med många problem jag har haft i mitt skapande.
 
De har haft en tävling som jag missade, och jag skulle gärna varit med i den... Men eftersom det är en av deras första tävlingar så kan ni gå in och rösta på er favorittomt!
 
Ni måste bli medlemmar, men det går snabbt och kräver ingen aktivering, bara namn, lösen och tjaff!
 
På bilden nedan har jag markerat med röd penna var ni hittar de olika tävlingsbidragen är och med gul markeringspenna var ni klickar för att rösta!
 
 
Vil ni höra en hemlis? Jag röstade på nummer nio!
Klicka här för att komma till Simlogical och rösta!
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera här
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tänk på detta:

» Jag driver en Simsblogg, ingen designblogg.
Svarar ej på designfrågor, tyvärr. Ni hittar allt på designadinblogg.se
» Vill ni önska något? Vill ni att jag ska hitta något åt er?
Skriv då det i »detta inlägg här, så att alla önskningar finns samlade!«



tag -->