• Sims 3 Årstider!!!
2013-01-20 @ 10:26:00

Se upp!

Något jag har märkt på senare tid, hos mig själv och många svenska och internationella bloggar är att man måste akta sig.
 
När man börjar blogga om sims får man en viss press och man spelar mindre och mindre för att man ska blogga mer.
Akta er så att ni inte tappar lusten. Ni bloggar ju för att ni spelar sims, inte tvärt om! Se till så att ni känner er avslappnade och ta inte bloggen i första hand. Ha några dagar i veckan då ni bara spelar så att det finns något att blogga om senare, det är ju ändå er blogg och ert spel!
 
Det är så många simsvänner på tumblr som stängt ner sina konton för att pressen blev för stor. Låt inte det hända er här ute också!
 
Kommentarer

Kommentera här
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tänk på detta:

» Jag driver en Simsblogg, ingen designblogg.
Svarar ej på designfrågor, tyvärr. Ni hittar allt på designadinblogg.se
» Vill ni önska något? Vill ni att jag ska hitta något åt er?
Skriv då det i »detta inlägg här, så att alla önskningar finns samlade!«



tag -->