• Sims 3 Årstider!!!
2013-01-06 @ 16:04:00

Simblr loggor

Goddagens!
Idag har jag mestadels rensat ut lägenheten, den ska börja renoveras imorn!
 
Men jag har igår hunnit att göra 2 st tumblr logos som ska användas i Stylish*!
 
eller
 
Så för er som har en tumblr med simsgrejer i, här kan ni välja vilken som är bäst! Klicka på bilderna för att komma till nedladdningssidorna
 
*Stylish är ett tillägg i Chrome som används för att designa om utseendet på en sida genom din egna webläsare. Det är självklart bara du som ser ändringarna, och bara i den webläsaren på just den datorn du är på.
 
Ni kan ladda ner en massa olika stilar till olika sidor på Userstyles.org (gäller bara för chrome)
 
Såhär ser min hemskärm ut på tumblr just nu:
 
Jag har ändrat temat, loggan och hemknappen (till en uggla!).


 
Kommentarer

Kommentera här
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tänk på detta:

» Jag driver en Simsblogg, ingen designblogg.
Svarar ej på designfrågor, tyvärr. Ni hittar allt på designadinblogg.se
» Vill ni önska något? Vill ni att jag ska hitta något åt er?
Skriv då det i »detta inlägg här, så att alla önskningar finns samlade!«



tag -->