• Sims 3 Årstider!!!
2013-01-21 @ 19:28:00

Sims 3 Forum!

 Nu öppnar jag forumet!
 
Jag har fått iordning på alla stora grejer och nu är det bara småsaker kvar, men i det stora hela är det klart! 
 
Gå in och registrera er och skriv loss! Kom ihåg, det finns inte mycket i forumet just nu, men det är ju upp till oss alla att fylla det med inlägg och kategorier!
 
ALLA ÄR VÄLKOMNA!
 
Sims 3 Forum <---- Gooooooo!
 
Forumet kommer ersätta hjälpcentret och alla problem och frågor ni haft kommer jag föra över dit, med länkar såklart!
 
För att kunna skriva i forumet måste ni vara registrerade, och även detta för att kunna se/skriva i simChatten. Men ni kan som gäster besöka forumet och läsa vissa delar, som hjälpcentret, utan att vara registrerade!
 
Vad tycker ni om forumet? Vad fattas i forumet? TIPSA!
 
 
Kommentarer

Åh vad spännande! Ska genast bli medlem!

2013-01-22 @ 14:53:34 http://simsmania.blogg.se/
simsmania.blogg.se




Simsim, man kommer till en snurrande plumbob :D

2013-01-22 @ 14:54:28 http://simsmixy.bloggplatsen.se
SimsMixy




Har registrerat mig för forumet nu och heter FantaTheSimmer. Skulle inte jag få vara moderator också...?

Svar: Absolut, jag måste bara hinna ändra det ^^
SimSim

2013-01-22 @ 15:36:40 http://fantasims3.bloggplatsen.se
Fanny, Fanta




Superkul är det!
Hur vet man att man är moderator?

2013-01-22 @ 17:19:11 http://simsmixy.bloggplatsen.se
SimsMixy




Ursäkta om det här inte är rätt plats att skriva det på men jag visste inte riktigt vart jag skulle skriva :)

När jag skulle bli medlem och hade fixat alla uppgifter stog det att jag skulle få ett mail om aktivering av mitt konto. Men jag har fortfarande inte fått det ? :(

Super bra blogg och forum!

Svar: Hej! Du kan ha angivit fel mailadress.. Jag kan aktivera dig, men du måste ge mig användarnamnet du skrev in!
SimSim

2013-01-22 @ 18:41:04
Anonym




^
Blev samma för mig som den över, jag registrerade mig med namnet Playground :)

Svar: Jag har aktiverat er alla manuellt, ni kan nu logga in!
SimSim

2013-01-22 @ 19:43:35
Antonia




Hej! Jag har registrerat mig och måste säga att du har gjort ett fantastiskt jobb med sidan! Jag hoppas att det blir stort som t.ex MTS! Det skulle vara kul:3
Iallafall undrar jag om jag också skulle kunna få vara moderator? Känn ingen press, du bestämmer. Jag skulle bara tycka att det skulle vara kul :)

Heter AppleJack

Svar: Visst kan du det!
SimSim

2013-01-22 @ 19:51:10
Tyra




Bra jobbat med sidan! :)

2013-01-27 @ 19:26:38 http://simsing.blogg.se
Kaka - SIMSING.BLOGG.SE





Kommentera här
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tänk på detta:

» Jag driver en Simsblogg, ingen designblogg.
Svarar ej på designfrågor, tyvärr. Ni hittar allt på designadinblogg.se
» Vill ni önska något? Vill ni att jag ska hitta något åt er?
Skriv då det i »detta inlägg här, så att alla önskningar finns samlade!«



tag -->