• Sims 3 Årstider!!!
2013-01-06 @ 20:53:00

Hjälpcenter: Teleskopbugg i Sims 3 Övernaturligt (Problem löst)

Hej, för det första, du har en väldigt fin blogg må jag säga! Och sedan har jag även ett problem. Eller två snarare. Det är så att när mina simmar ska titta i det där röret man kollar i stjärnor i du vet, så stöts min sim bort ifrån det. Den ställer sig och kollar, men innan en hel sekund har gått så stöts den bort där i från. Vad kan vara problemet? 

Och så... 
Jag ominstallerade alla mina spel igår då det var lite småsaker och för jag skulle omformatera min hårddisk, och efter detta när jag installerade det igen och spelat lite, så crashar det. Kommer upp något i stil med att "Sims 3 har slutat fungera". Varför?

 

Tack så mycket Montesims!

Problem nummer ett är en bug som EA är medvetna om.
Det verkar som om du har Övernaturligt installerat men inte Årstider?
Eftersom det kommer utomjordingar i Årstider så har EA i den senaste uppdateringen (1.42) kodat fel, och det gör att simmen återställs och glider undan. Det kommer nog att åtgärdas i nästa uppdatering i spelet!

 

Problem nummer två kan vara olika saker. Sims 3 är ett underbart spel, men är hemskt jobbigt ifall något är fel.

Jag har en checklista som du ska gå igenom ifall du har crashproblemet, men den är på engelska. Jag kommer översätta den och lägga upp den på bloggen, men det är inget jag kan göra nu, hipp som happ.

 

Jag rekommenderar dig att hämta upp nån person som är duktig på engelska och förstår datorer så att ni kan kolla tillsammans ifall du inte är så bra på språket själv, är du det så behöver du bara någon som kan datorer. Kan du det så glöm allt jag skrev i detta stycke :)

 

Här hittar du checklistan. Kom ihåg att gå igenom den grundligt och hoppa inte över några steg. Skriv i detta inlägg ifall du behöver mer hjälp!



Tack så mycket för ditt svar! Jag har raderat cache filerna, och det har inte crashat en enda gång! Tack så jättemycket! :D 

Svar: Vad roligt! Hoppas du får en massa ny spellust!Simma lugnt! 
<3
SimSim
2013-01-07 @ 14:57:06 
Problemet är löst! Har någon samma problem? Kommentera gärna detta inlägg!
Kommentarer

Tack så mycket för ditt svar! Jag har raderat cache filerna, och det har inte crashat en enda gång! Tack så jättemycket! :D

Svar: Vad roligt! Hoppas du får en massa ny spellust!Simma lugnt!
<3
SimSim

2013-01-07 @ 14:57:06 http://montesims.bloggplatsen.se
-




Hej , kan du lägga ut någon sida som har snygga killhårnoch killkläder ? Kanske småbarns hår också :) Det finns ju inga snygga,

2013-01-07 @ 18:09:49
Emma





Kommentera här
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tänk på detta:

» Jag driver en Simsblogg, ingen designblogg.
Svarar ej på designfrågor, tyvärr. Ni hittar allt på designadinblogg.se
» Vill ni önska något? Vill ni att jag ska hitta något åt er?
Skriv då det i »detta inlägg här, så att alla önskningar finns samlade!«



tag -->