• Sims 3 Årstider!!!
2012-04-03 @ 17:02:07

På Agendan: Jobbar på en strandvilla

Jag jobbar flitigt på en strandvilla som ni kan få ladda ner. Den tomma varianten är redan klar, men jag håller på att möblera huset med... ja, möbler. Valet för er kommer vara fritt - tomt eller fullt? :D

Jag har helt och fullt fått igång mitt Sims 3 som jag har velat i flera månader. Efter Windows installationen och dagar med letande i mina sims filer körde jag tillslut efter guiden som jag även slängde ihop till er, (denna) och nu är spelet helt över förväntan.

Även med mycket eget CC installerat så startar spelet på några sekunder och jag hinner inte ens himla med ögonen åt laddningstiden, som jag alltid gjorde innan. Inget lagg, inget segande och alla saker i spelet laddar direkt utan att först ladda de gråa rutorna och sedan möbelstrukturen.

*glaaaaaaaaad ♫♪♪♪♫*

Ni kanske även har sett att jag ofta lägger upp flera uppladdningar med samma skapares grejer, och detta är för att jag provar grejerna i spelet på det sättet. In med en hög, testa, skriva recension i mitt block, stänga av och lägga upp i bloggen - that's it! Det låter enkelt men det kan bli förvirrande, särskilt när man blandar ihop filnamn och skaparnamn. Haha.
Förresten! Första vinnarna i header/bloglovin' tävlingen kommer dras på torsdag eller fredag, beroende på hur jag jobbar!

Bild på villan?
Javisst!


Degg degg!

Kommentarer

Kommentera här
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tänk på detta:

» Jag driver en Simsblogg, ingen designblogg.
Svarar ej på designfrågor, tyvärr. Ni hittar allt på designadinblogg.se
» Vill ni önska något? Vill ni att jag ska hitta något åt er?
Skriv då det i »detta inlägg här, så att alla önskningar finns samlade!«



tag -->