• Sims 3 Årstider!!!
2012-05-18 @ 14:27:37

Legend Legacy: Stellas historia

Ni som redan läst inledningen och det första kapitlet av Stellas historia vet lite vad hon varit med om... Jag kommer ändra lite i inledningen och kapitel ett kommer även det göras om eftersom det måste passa in i 50-talet.

Idag kommer jag uppdatera lite med nedladdningar (jag skriver från jobbet nu) och jag kommer jobba mer med Stellas historia och vad som hände henne, lite minnen och även göra Stellas mamma!

(Plus 2 simmar som ni har önskat i detta inlägg, önska gärna fler!)
Kommentarer

Kommentera här
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tänk på detta:

» Jag driver en Simsblogg, ingen designblogg.
Svarar ej på designfrågor, tyvärr. Ni hittar allt på designadinblogg.se
» Vill ni önska något? Vill ni att jag ska hitta något åt er?
Skriv då det i »detta inlägg här, så att alla önskningar finns samlade!«



tag -->